lauantai 7. joulukuuta 2013

Olen tööt

Niin ne päivät vaan hurahtelevat ohitse. Olen elänyt koko viikon jonkinlaisessa kuplassa, päivät ovat menneet aivan sekaisin ja perjantaiaamuna olin aivan täysillä lähdössä töihin - ja olisin varmasti lähtenytkin, jos Mike ei olisi ihmetellyt mitä kummaa oikein puuhailen. En ole vielä ottanut (teko)joulukuusta käsittelyyn, mutta ajattelin, että jospa huomenna sitten...

Täällä oli tosiaan eilen melkoiset hulinat keskusta-aluuella, kiitos sekä juhlien, että mellakoiden. Raketit ja paukkupommit kuuluivat meille asti vielä illallakin, eikä kyllä tehnyt mieli lähteä kaupunkia kohti itsenäisyyttä juhlimaan. Mopo karkasi porukalla käsistä oikein kunnolla, ei muuta voi sanoa. Seurasin jonkin verran televisiosta itse juhlakonserttia, joka oli kaunis, mutta melankolinen, kuten Suomessa nyt on tapana olla. Olen nyt kuitenkin sen verran kypsä noihin jälkipyykkijuttuihin, että jääköön tämä tähän.

Milo viime talvena näihin aikoihin...

BLOGIARVONTA sen sijaan päättyy huomenna, joten nyt kannattaisi osallistua, jos vielä et ole sitä tehnyt. Postin lakkokin peruuntui, joten tuotteet ennättävät mainiosti vielä ennen joulua perille voittajan luo...

Ajattelin vaan käydä tässä huikkimassa, että olen hengissä, vaikka oikeastaan mitään sen kummempaa raportoitavaa ei olekaan. Hyvää viikonlopun jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti