torstai 7. marraskuuta 2013

Paljetteja, paljetteja!

Onko muilla tänä syksynä jokin hillitön paljettiharakkakausi meneillään vai olenko minä ainoa, jolla on pikkujoulut vähän joka päivä?


Olen ihan oikeasti hankkinut kaikki nämä kolme paljettipaitaa sen yhden, jo vuosia ahkerasti käytetyn kaveriksi. Kaikki nuo ylläolevat paidat ovat Ellokselta. Punainen ja valkoinen maksoivat muistaakseni alle 10€ / kpl, tuo sininen oli muistaakseni n. 18 €.

Olen sen verran ollut harakka, että minulta on jo sekä puoliso, että äiti kysellyt, että onko minussa kenties jotain vikaa, kun haluan kimallella kuin diskopallo. Enpä tiedä, jostain syystä olen vaan nyt halunnut paljetteja elämääni. Ehkä se on se piristysruiske tämän harmauden, pimeyden ja vesisateen keskelle? Olen samalla hankkinut myös uusia, isoja ja näyttäviä koruja - jopa suuria korvakoruja, joita olen aiemmin vierastanut. Lisäksi olen innostunut höyhenistä, joten hyvin todennäköisesti näytänkin ihan arkisessa asussanikin Drag Queenilta...

Tuo punainen pusero on kaapissani ollut jo pari viikkoa, mutta vasta tänään laitoin sen päälleni, koska en ole vuosiin käyttänyt punaista kuin kaulahuivissa ja väri tuntui oudolta. Olenkin saanut töissä jonkin verran kommentteja jouluisesta puserostani...

Ehkä paljettipaidat saavat nyt riittää, mutta jos rehellisiä ollaan, himoitsen silti vielä ihan pikkuisen jotain kimaltelevaa jakkua tai oikeastaan sellaista neuletakin korviketta... mutta voi olla, että se olisi hieman liikaa..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti